DON Webheader 1400x400 7 v2

Kom in actie voor DON!

Zou jij in actie willen komen voor DON, maar je weet niet zo goed op welke manier? Wij helpen je graag!

Neem contact op met Sam

Hoe Suzanne in actie kwam voor DON

Heb jij nog vragen over het starten van een actie?

Neem contact op met Sam

Kom jij in actie voor DON?

Dat zou geweldig zijn! Door jouw inzet komen we weer een stapje dichterbij de genezing van diabetes type 1. En dat is van onschatbare waarde. Jij kunt aan allerlei acties denken. Zoals een sportevenement, een actie op school, een inzamelingsactie in de buurt of het doen van een donatie op een verjaardagsfeest. Maak je geen zorgen, wij kunnen je  ondersteunen en helpen je graag jouw actie tot een succes te maken!

Start hier je actie!

Suzanne in actie

Weten hoe Suzanne in actie kwam?

Suzanne kwam samen met haar moeder in actie voor DON. Ze deden mee aan The Ironman in Barcelona: 1,9 km zwemmen, 90 km fietsen en 21 km rennen om geld op te halen voor onderzoek naar genezing van diabetes type 1. Suzanne haar droom is namelijk om van haar diabetes type 1 af te komen. Zelf zegt ze hierover: “Doordat diabetes type 1 vrij onzichtbaar is, wordt deze ziekte nog altijd onderschat. En de gevolgen zijn echt ingrijpend. Wat zou het veel voor mij betekenen als er een cure komt! ”

Suzanne en haar moeder hadden voor zichzelf een doel gesteld: €1.000,- wilden zij ophalen voor DON. Uiteindelijk is dat €6.000,- geworden.