DON Webheader 1400x400 4 1 v12

Word partner van DON

En draag bij aan de genezing van diabetes type 1

Ik word partner

Alexander is al partner van DON

Alexander heeft diabetes type 1 en is meerjarig donateur van DON. “Bij DON gaat elke cent die je doneert naar onderzoek dat als doel heeft deze ziekte te genezen. Het is ongelofelijk wat onderzoekers op korte termijn al aan vooruitgang hebben geboekt. Ik ben dan ook trots dat ik hieraan kan bijdragen! Word jij ook partner?”

Voor wie word je partner?

Je wordt partner voor alle mensen met diabetes type 1. Zij hebben 24/7 te maken met deze slopende ziekte. Dag in, dag uit. Geen pauze. Nadenken bij alles wat je doet. Iedere dag insuline spuiten om in leven te blijven.

Kelly heeft diabetes type 1. Je doet het voor haar.

Waarom heeft Eelco jouw geld nodig?

Met zijn onderzoeksteam aan het LUMC in Leiden werkt prof. dr. Eelco de Koning elke dag keihard aan genezing van diabetes type 1. Geen injecties, pompjes of glucosemetingen meer. Maar nieuwe cellen in je lichaam, die precies de juiste hoeveelheid insuline maken. Elke seconde van de dag. Voor die oplossing zijn partners nodig, partners die dit onderzoek financieel willen steunen.

Aanmelden als partner

DON staat voor cure, wij gaan echt uitsluitend voor genezing van diabetes type 1. En wij steunen ook alleen die onderzoeksgroepen waarvan wij denken dat die hier aan bij kunnen dragen. En dat kost tijd en geld, veel geld. Wij gaan alleen voor lange termijn verbintenissen met onze onderzoeksgroepen.  Lange termijn betekent voor ons 5 jaar,  omdat wij geloven dat onderzoeksteams tijd nodig hebben om hun hypothesen te toetsen. Steun jij ons ook voor 5 jaar?

Ik word partner van DON

Ben jij benieuwd naar andere manieren om DON te helpen bij de genezing van diabetes type 1?

Bekijk dan onze mogelijkheden.

Heb je nog vragen over partner worden van DON?

Neem contact op met onze directeur Floor Dijkgraaf!

AREY20210917 0062 mini

Floor Dijkgraaf