DON Webheader 1400x400 4 1 v12

Annemart heeft twee dochters met type 1

Interesse om partner te worden?

Vertel me meer

Het verhaal van Annemart

Annemart heeft twee dochters met type 1

“Ik ben partner van DON, omdat ik twee dochters heb die diabetes type 1 hebben. De één was acht jaar toen zij de diagnose kreeg. Mijn andere dochter heeft net een paar weken geleden te horen gekregen dat zij type 1 heeft. Daar schrik je toch enorm van. Je bent als ouder zeer emotioneel betrokken, omdat je weet dat zij hun hele leven goed voor zichzelf moeten zorgen.”

“Toen wij hoorden dat er een stichting was die geld inzamelt om fundamenteel onderzoek te steunen, onderzoek dat geheel gericht is op genezing van diabetes type 1, hebben wij ons meteen aangemeld als partner. Niet alleen voor onze kinderen, maar ook voor al die andere volwassenen en kinderen die de diagnose type 1 hebben. Wij steunen DON inmiddels al 14 jaar.”

“Mede namens mijn dochters: word partner van DON!”

Word partner van DON