DON Webheader 1400x400 4 1 v10

Partner worden van DON

Interesse om partner te worden van DON?

Ik wil graag meer weten

Wat doet een partner van DON?

Ruim 120.000 mensen in Nederland worden dagelijks geconfronteerd met de impact van diabetes type 1 op hun leven. Hun perspectief? Geen enkele kans op genezing. DON gaat maar voor één ding: volledige genezing van diabetes type 1. Daarom investeren wij elke cent in wetenschappelijk onderzoek. Elke cent die aan ons gedoneerd wordt, gaat direct naar gerenommeerde laboratoria wereldwijd.

Als partner voel jij je zeer betrokken bij de doelstelling van DON. Naast jouw financiële bijdrage help jij DON te zoeken naar nieuwe partners en daar zet jij graag jouw netwerk voor in. Partners die ook een substantiële meerjarige financiële bijdrage kunnen leveren. Maar je deelt ook content van DON of je creëert deze zelf. Met jouw hulp kan DON onderzoek blijven financieren! Samen gaan we voor genezing.

Wil jij direct partner worden en meerjarig doneren aan DON? Download het donatiekaartje en verstuur deze ingevuld naar floor@don.nl.

Download donatiekaartje

Partners zorgen voor:

• Continuïteit van onderzoek naar genezing
  • Hoop voor 120.000 mensen met diabetes type 1
  • Het verspreiden van de missie van DON

Ik heb interesse om partner te worden

Laat je gegevens achter zodat we contact met je kunnen opnemen:

Waarom Annemart partner is geworden van DON

Heb je nog vragen?

Neem contact met ons op.

Stel je vraag aan onze directeur Floor Dijkgraaf

AREY20210917 0062 mini