DONeer

Wij gaan maar voor één ding: volledige genezing van diabetes type 1.

Steun DON.
Stop diabetes type 1.

Tik DON!

Eenmalig overschrijven kan naar NL13 ABNA 0249 072076 o.v.v. stichting DON. DON heeft een ANBI-status. Giften aan een ANBI zijn aftrekbaar. Lees voor meer informatie.

Tikkie

Meerjarig donateur

Onze strijd tegen diabetes type 1 is helaas geen sprint, maar een marathon. Daarom investeren wij geld in fundamenteel en klinisch onderzoek van minimaal vijf jaar. Dat vraagt dus om uithoudingsvermogen, van wetenschappers en artsen en het liefst ook van betrokken donateurs met een lange adem. Je begrijpt dat wij iedereen die ons meerjarig wil ondersteunen met open armen ontvangen. Stuur ons een bericht en wij nemen vervolgens contact met je op.

DONateur worden doe je uit betrokkenheid

Iedereen heeft zo z’n eigen reden om te doneren. Misschien omdat je zelf diabetes type 1 patiënt bent, of omdat je kind of een ander familielid het heeft. Of wellicht iemand uit je vriendenkring of een collega. In elk geval begrijp jij hoe hard onderzoek nodig is. Fijn dat je ons wilt steunen.