Hero AREY20211020 0049

Word partner van DON en join #TEAMDON

En draag bij aan de genezing van diabetes type 1

Ik word partner

Voor wie word je partner?

Je wordt partner voor alle mensen met diabetes type 1. Zij hebben 24/7 te maken met deze slopende ziekte. Dag in, dag uit. Geen pauze. Nadenken bij alles wat je doet. Iedere dag insuline spuiten om in leven te blijven.

Kelly heeft diabetes type 1. Je doet het voor haar.

Waarom hebben onderzoekers jouw geld nodig?

Voor genezing is onderzoek nodig. Wereldwijd zijn gerenommeerde laboratoria bezig met fundamenteel wetenschappelijk onderzoek. En hoe verder men komt met fundamenteel onderzoek, hoe meer klinisch onderzoek er gedaan kan worden. De Nederlandse onderzoekers behoren tot de absolute top, maar zij kunnen dit belangrijke onderzoek alleen doen als er financiering is. DON zet zich daar dag in dag uit voor in. Elke cent die aan DON gedoneerd wordt, gaat naar de beste onderzoekers. Met maar één doel: genezing. Help jij DON ook dit jaar weer nieuw onderzoek te kunnen financieren?

Alexander is al partner van DON

Alexander heeft diabetes type 1 en is meerjarig donateur van DON. “Bij DON gaat elke cent die je doneert naar onderzoek dat als doel heeft deze ziekte te genezen. Het is ongelofelijk wat onderzoekers op korte termijn al aan vooruitgang hebben geboekt. Ik ben dan ook trots dat ik hieraan kan bijdragen! Word jij ook partner?”

Aanmelden als partner

DON staat voor cure, wij gaan echt uitsluitend voor genezing van diabetes type 1. En wij steunen ook alleen die onderzoeksgroepen waarvan wij denken dat die hier aan bij kunnen dragen. En dat kost tijd en geld, veel geld. Wij gaan alleen voor lange termijn verbintenissen met onze onderzoeksgroepen.  Lange termijn betekent voor ons 5 jaar,  omdat wij geloven dat onderzoeksteams tijd nodig hebben om hun hypothesen te toetsen. Steun jij ons ook voor 5 jaar?

Ik word partner van DON

Ben jij benieuwd naar andere manieren om DON te helpen bij de genezing van diabetes type 1?

Bekijk dan onze mogelijkheden.